Kedai Aiskrim Halal

Petang Sabtu yang santai. Dah hampir 5 tahun aku duduk rumah ni baru aku sedar lintas jalan sebelah stesen U-Bahn (MRT) tu ada kedai aiskrim yang memaparkan chop halal.

Aku tak berapa gemar aiskrim, especially bila terfikir kena lari untuk buang semua kalori tu nanti. Tapi dah ada yang halal macam ni takut jugak jadi terbiasa makan.

4 thoughts on “Kedai Aiskrim Halal

  1. Assalam..
    Syukur dah jumpa kedai aiskrim halal yg dekat. sekali sekala boleh singgah.
    sy memang sukaaa sgt rona hijau2 ni, sgt teruja bila dpt tgok pemandangan yg hijau, Allahu.
    T/kasih byk2 En Hazman atas perkongsian gmbr yg cantik2
    tu. sgt pro En snap setiap sudut, suka tgok, kreatif ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    Like

  2. Terima kasih berkongsi pengalaman rezeki duduk di Europah. Hari ini, kami teruja ikut bersiar2 menikmati keindahan panorama di Taman Schronbrunn, Vienna. Tentu cantik bila tiba Musim Luruh. Koleksi tanaman bertukar kekuningan daun-daunnya dan akhirnya berguguran. Cuaca sejuk, udara segar. Bila tiba pula Musim Sejuk, I wonder if snow falls. Pasti indah kan… jalan2 dan pokok2 botak diliputi salju.

    Di negara yang penduduk islamnya kelompok minoriti, mmg teruja bila terjumpa kedai makanan halal. Semoga terjumpa lebih banyak lagi, insyaAllah.

    Like

  3. Susah nak cari kedai makan Halal oversea. Bila dah jumpa tu allhamdulillah rezeki. 5 tahun ya baru jumpa.

    Takpe, asal masuk gym.. Body fat percentage akan maintain. I love running. ๐Ÿƒโ€โ™€๏ธ

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: